אימון PRAMA Surf

קהל יעד : גולשים גלים וגולשי סאפ גלים מכל הרמות  ( חובבנים ותחרותיים )

גילאים:  15-60 

תדירות:  1-2 שיעורים שבועיים אחד בערב .

יעדים : שיפור וחיזוק כל מרכיבי הכושר גופני הכללי ושבע מערכות השרירים התנועתיות
(חלק מתוכנית שבועית מומלצת). 

כושר גופני ספציפי: שיפור יכולת חתירה בשכיבה ומעבר לעמידה
(טכניקה / עבודה מול עומסים קבועים ומשתנים). 

שיפור מנח הגלישה לפי ניתוח ביו-מכני עם דגש על הכוח המתפרץ . תרגילי יציבה תוך שינוי כיוון .
תרגילי קואורדינציה  תוך שינויי מרכז הכובד.
חיזוק הקור, מייצבים ותנועת רוטציה כנגד התנגדות בעזרת אביזרים. (בוסו /פיתות /סקימבורד/ גומיות).

תוכנית אימון משולבת – תוכנית חיזוק אירובי ואנאירובית המשתמשת בתרגילי PRAMA .
ותוכנית אימון פונקציונלית ספציפית . (שני סיבובים כל תוכנית) 

התוכנית אימונים זו הינה  ייעודית , פרוגרסיבית , מגוונת ומותאמת לפי קהל הנרשמים ורמתם.

בנוסף מומלץ להשתתף גם בשיעור המקביל PRAMA SUP
ובאימון פונקציונלי משלים נוסף או פעילות חיצונית בים.