האימונים שלנו

מחפשים תוצאות? – שורפים ונהנים עד 1,000 קלוריות באימון

מגוון אימונים למגוון אוכלוסיות - כל מה שמתרחש אצלנו בסטודיו PRAFIT

השונות והחדשנות שלנו הם אלו שעושים אותנו הרבה יותר טובים

אימון פונקציונאלי PRAFIT STRENGTH

קהל יעד: לקהל הרחב שרוצה חווית אימון כוח חדשה, העוסקים בכל ענפי הספורט החובבני והמקצועי.
האימון יכול להיות גם כאימון משלים לתוכנית כוח משולבת.
מותאם לתוכניות אימון אירובי מקצועיים וספורט תחרותי. 

גילאים: נוער  ועד בוגרים  /חובבנים והישגיים .

יעדים: חיזוק כל  מערכות השרירים המרכזיות והמייצבות  עם תכניות אימון ייחודיות של PRAMA Strength.
עבודה עם משקל גוף ועזרים באופן המונע פציעות. 
התוכנית היא פרוגרסיבית מותאמת לקבוצה הומוגנית ברמתה שיכולה להיות מעורבת . האימון יכול להיות בפורמט של אימון אישי וקבוצתי .

אימון ייעודי Prafit Families

קהל יעד: למשפחות מכל הארץ המעוניינת בחוויית טימון משפחתי באופן חד פעמי ולמשפחות מאזור השרון (רעננה. כפ״ס, הרצליה, הוד השרון, מושבים מהסביבה) המעוניינים בפעילות ספורטיבית קבועה במסגרת המשפחתית.

גילאים: מעורב.

יעדים: סטודיו Prafit הוא המקום היחיד שבו משפחה יכולה לבצע אימון ספורטיבי יחד, עם אותה תוכנית אימון, (מותאמים לאוכלוסייה עם הפרשי גילאים), ליהנות מחוויה ספורטיבית ומודרנית. האימון המשותף הופך את המשפחה לקבוצת תמיכה לבן משפחה שמתקשה וגם מאפשר למשפחה זמן איכות בפעילות מגבשת וחווייתית.

אימון פונקציונאלי PRAFIT ENERGY

קהל יעד: לקהל הרחב העוסק בספורט / אימון משלים לתוכנית מוגדרת / לחיזוק אספקטים אירוביים / אימונים מותאמים לפעילות כגון ריצה / טריאתלון / אופניים ומשחקי כדור למיניהם. תומך תוכנית שיקום / תומך תהליך הורדה במשקל 

גילאים: 16-55

יעדים: שיפור מרכיבי הכושר האירובי . חיזוק מערכות שריריות תנועתיות מרכזיות. שיפור סיבולת לב ריאה. 
חלק מתוכנית הכנה לתחרויות בתקופת בסיס ולחידודים לפני תחרות .  כמו כן מערכת PRAMA מותאמת לעבודת  חיזוק  מייצבים העוזרים לפעילות אירובית. ומקטינה את כמות הפציעות.  בניית תוכנית אימונים אישיים עם ליווי . 

אימון בסטודיו פראפיט רעננה

אימון ייעודי PRAFIT HIGH-TEC

קהל יעד: אימון  הנערך בשעת הפסקת הצהרים ומיועד לכלל העובדים באזור התעשייה והעיר של רעננה והרצליה . 
רובם בגילאי 23-60 פעילים ולא פעילים בספורט וקצרים מאד בזמן המעוניינים להתנתק משגרת העבודה למשך זמן האימון ולחזור לעבודה בתחושת סיפוק..

גילאים: 23-60 

תדירות: פעמיים בשבוע

יעדים: אימונים אלו מאופיינים בזמן קצוב שלא יעלה על 50 דקות. התוכנית הייעודית לאוכלוסיה זו הינה בפורמט של Mix  המשלבת אימון כוח ואירובי. האימון מגוון בתרגילים מתחלפים בתחנות העבודה בכל אימון מחדש.  האימון כולל 3 סבבים ב שבעת תחנות העבודה שלנו וזמן עבודה בתחנה של  עד- 45 שניות עם חימום קצר. 
מומלץ לעשות את האימון פעמיים בשבוע . 

אימון ייעודי PRAFIT SENIORS

קהל יעד: אימון המיועד לגיל הזהב.
אוכלוסייה  שנמצאת בשלב בחיים בה נדרשת תשומת לב מיוחדת. לקבוצה זו יש את נטייה לרקע בריאותי מורכב, המצריך תובנה קלינית מהמאמן וליווי עם אנשי מקצוע חיצוניים .

גילאים:  65+ 

תדירות: פעם עד פעמיים בשבוע.

יעדים: אוכלוסיית גיל הזהב מאתגרת מאד בשל הצרכים וצומת הלב הפרטנית. הרקע הבריאותי מצריך התמחות מצד המדריכים (הכשרה ספציפית). בגילאים אלו ישנה נטייה לאבד חלק מהיכולות הבסיסיות לתפקודי היום יום. התוכנית משלבת שיפור יכולות אלו וחיזוק מערכות השלד והשריר התומכות בפעילות הפונקציונלית ומוטוריקה עדינה עם עזרים . על מנת  להחזיר את הביטחון האישי ואת העצמאות , אימון עדין ואיטי עם מוזיקה רגועה  ובאור מלא .

אימון ייעודי PRAFIT KIDS

קהל יעד: לילדים הזקוקים לפעילות ספורטיבית וגם לילדים שעושים פעילות ספורט מאורגנת.
ילדים שמתחברים לחוויית האימון האור קולית 
ולפורמט האימונים החוויתי. 

גילאים: 9-12  ילדים וילדות  / מעורב .

תדירות: מומלץ עד פעמים בשבוע .

יעדים: בגיל זה הילדים נמצאים בשלב התפתחות מאד חשוב , פיזית ומנטלית. 
התובנה המנחה היא דגש על קואורדינציה מוטורית בסיסית ועדינה, יציבה סטטית ודינמית.
התרגילים מאד בסיסיים ונותנים תשתית צמיחה פיזית והתפתחות מנטלית תוך שימוש במשחקים בזוגות וקבוצות . חיזוק התקשורת בניהם ושיתוף הפעולה.
התאמת צוות מקצועי עבור ילדים. 

מחפשים תוצאות? – שורפים ונהנים עד 1,000 קלוריות באימון